Η αυξημένη ζήτηση στην Κίνα «εκτόξευσε» τις πωλήσεις της Danone στο α’ τρίμηνο

Η αυξημένη ζήτηση στην Κίνα «εκτόξευσε» τις πωλήσεις της Danone στο α’ τρίμηνο


Η αυξημένη ζήτηση για τα προϊόντα της Danone στην κινεζική αγορά επέτρεψε στην εταιρεία να αντισταθμίσει το μειωμένο ενδιαφέρον για κρέμες καφέ στην ανταγωνιστική αγορά των ΗΠΑ. Έτσι, η εταιρεία σημείωσε μια άνοδο πωλήσεων ύψους 4,3% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών για αύξηση 3,8%.

Σχετικά με τις ικανοποιητικές επιδόσεις της Danone στο πρώτο τρίμηνο του έτους, ο CEO της εταιρείας, Antoine de Saint-Affrique, δήλωσε ότι «Σημειώνοντας μια αύξηση πωλήσεων ύψους 4,3% σε σχέση με πέρυσι στο α’ τρίμηνο του έτους, πραγματοποιήσαμε μια δυναμική εκκίνηση στο έτος σ’ όλες τις κατηγορίες προϊόντων μας, αναδεικνύοντας την ισχύ της υλοποίησης της στρατηγικής μας και την ζήτηση για τα υγειονομικά προϊόντα μας». Παράλληλα, ο de Saint-Affrique υποστήριξε ότι η προσήλωση της εταιρείας στα υγειονομικά προϊόντα και την επιστήμη έχει καταστήσει την Danone πιο ανθεκτική, επιτρέποντας της να ανταπεξέλθει στην αβεβαιότητα που έχουν προκαλέσει στην αγορά οι δασμοί Τραμπ.

Τέλος, η Danone επανέλαβε πως οι προβλέψεις της για το σύνολο του έτους συμβαδίζουν με τους μεσοπρόθεσμους στόχους της για αύξηση πωλήσεων μεταξύ 3% και 5% σε σχέση με πέρυσι, με τα λειτουργικά έσοδα της εταιρείας να αναπτύσσονται γρηγορότερα από τις πωλήσεις.

Πληροφορίες από ESM Magazine

 

 

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων