Η Moët & Chandon παραμένει πρώτη στην λίστα με τους πιο πολύτιμους οίνους το 2025 – Winetrails

Ειδικότερα, η έκθεση υπογραμμίζει ότι η αύξηση αυτή οφείλεται στη συνεχιζόμενη πριμοδότηση και στην αυξανόμενη δημοτικότητα των μη αλκοολούχων και χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ (NoLo) εναλλακτικών προϊόντων. Αυτές οι τάσεις διαμορφώνουν τις προτιμήσεις των καταναλωτών και ωθούν τις μάρκες να καινοτομούν και να διαφοροποιούν τις προσφορές τους.
Στον τομέα του κρασιού, τα στοιχεία της Brand Finance δείχνουν ότι η Moët & Chandon παραμένει η πιο πολύτιμη μάρκα κρασιού παγκοσμίως, μια θέση που κατέχει από την έναρξη της κατάταξης Brand Finance Champagne & Wine 10 το 2020. Η αξία της μάρκας έφτασε φέτος τα 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια. Η ισχυρή θέση της Moët & Chandon στην αγορά υποστηρίζεται από μακροχρόνιες συνεργασίες υψηλού προφίλ, όπως ο 34ετής ρόλος της ως η επίσημη σαμπάνια των Χρυσών Σφαιρών και η παγκόσμια πρεσβεία της με τον διεθνή αστέρα του τένις Roger Federer από το 2012. Αυτές οι πρωτοβουλίες ενισχύουν την κληρονομιά και τη μακροβιότητα της μάρκας, που συνεχίζουν να βρίσκουν απήχηση στους καταναλωτές παγκοσμίως.
Παράλληλα, το Barefoot κατέχει τη δεύτερη θέση μεταξύ των εμπορικών σημάτων κρασιού, με αξία εμπορικού σήματος 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια. Σύμφωνα με την έρευνα της Brand Finance, το Barefoot έχει ιδιαίτερα καλές επιδόσεις μεταξύ των Αμερικανών καταναλωτών, συγκεντρώνοντας τέλεια βαθμολογία 10 στα 10 για την εξέταση, την προτίμηση και την κατανόηση. Αυτή η ισχυρή επίδοση στην αγορά των ΗΠΑ έχει συμβάλει στην εδραίωση της θέσης της Barefoot ως κορυφαίας παγκόσμιας μάρκας κρασιού.
Άλλες μάρκες στην πρώτη δεκάδα για τη σαμπάνια και το κρασί με βάση την αξία της μάρκας περιλαμβάνουν την Penfolds με 1,1 δισ. δολάρια, τη Veuve Clicquot με 1 δισ. δολάρια, την Changyu με 800 εκατ. δολάρια, την Yellow Tail με 600 εκατ. δολάρια, την Beringer με 500 εκατ. δολάρια, την Carlo Rossi με 300 εκατ. δολάρια, την Mumm με 300 εκατ. δολάρια και την Dom Pérignon με 200 εκατ. δολάρια.
Η ισχύς της μάρκας μετρήθηκε επίσης από την Brand Finance χρησιμοποιώντας ένα σύστημα βαθμολόγησης. Η Penfolds είναι η ισχυρότερη μάρκα σαμπάνιας και κρασιού το 2025 με βαθμολογία 86,2 στα 100. Η Barefoot ακολουθεί από κοντά με βαθμολογία 85,9. Άλλες αξιοσημείωτες μάρκες όσον αφορά τη δύναμή τους είναι οι Mumm (79,3), Changyu (77,9), Moët & Chandon (72,0), Yellow Tail (66,6), Dom Pérignon (65,0), Beringer (63,8), Veuve Clicquot (59,2) και Carlo Rossi (53,6).
Η Brand Finance αποδίδει μεγάλο μέρος της φετινής αύξησης στις στρατηγικές πριμοδότησης σε ολόκληρο τον κλάδο και στην ικανότητα των εμπορικών σημάτων να προσαρμόζονται στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών για προϊόντα NoLo. Καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν ποιοτικές εμπειρίες και πιο υγιεινές επιλογές, οι καθιερωμένες μάρκες επενδύουν σε συνεργασίες μάρκετινγκ και καινοτομία προϊόντων για να διατηρήσουν τη σημασία και την ελκυστικότητά τους.
Τέλος, η έκθεση αντικατοπτρίζει τις ευρύτερες αλλαγές στις παγκόσμιες καταναλωτικές συνήθειες ποτών και υπογραμμίζει τον τρόπο με τον οποίο οι κορυφαίες μάρκες ανταποκρίνονται στις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες της αγοράς. Με συνεχείς επενδύσεις στην επωνυμία και τις στρατηγικές συνεργασίες, οι εταιρείες αυτές αναμένεται να παραμείνουν σημαίνοντες παράγοντες στην παγκόσμια βιομηχανία κρασιού και σαμπάνιας για τα επόμενα χρόνια.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.