Αυξάνουν έμπρακτα την ευελιξία και τις αποδόσεις τα pickup Isuzu D-Max – Profi
Γεννημένα για να φέρνουν εις πέρας απαιτητικές εργασίες, τα Isuzu D-Max Single Cab N60B 4×4 γενιάς 2025 απέδειξαν στα πλαίσια δοκιμής σε μια γεωργική εκμετάλλευση κοντά στην περιοχή Pavia στην Ιταλία, ότι μπορούν να αυξήσουν την ευελιξία και τις αποδόσεις των παραγωγών χωρίς να θυσιάζουν τις επιδόσεις τους σε άλλους τομείς.
Υψηλές επιδόσεις και μεγάλη ισχύς
Κάτω από το καπό του Isuzu D-Max της δοκιμής βρίσκεται ένας κινητήρας turbodiesel 1,9 λίτρων συμβατός με τα πρότυπα Euro 6 που παρέχει ισχύ 164 ίππων και ροπή που αγγίζει τα 360 Nm.
Με τη σειρά του το κιβώτιο έξι ταχυτήτων απέδειξε ότι είναι ιδανικά σχεδιασμένο για επαγγελματική χρήση, ενώ η τετρακίνηση που μπορεί να ενσωματωθεί με τεχνολογία Shift on the Fly επιτρέπει την αλλαγή από drive πίσω τροχών σε αυτόματο 4×4 χωρίς να χρειάζεται να σταματήσει το όχημα.
Φαντάζει απτόητο
Στη διαρρύθμιση Single Cab ο χώρος μεταφοράς φορτίου των Isuzu D-Max είναι αυξημένος. Η πλατφόρμα φόρτωσης έχει μήκος 2,22 μέτρων και εσωτερικό πλάτος 1,6 μέτρων, διαστάσεις οι οποίες επιτρέπουν τη μεταφορά ευρωπαϊκών παλετών, μεγάλων σακιδίων λιπάσματος και κινητών δεξαμενών.
Ο χρήσιμος ρυθμός ροής έχει οριστεί στα 1.100 κιλά, μια τιμή που τοποθετεί τα D-Max στο ανώτερο εύρος της κατηγορίας, ενώ η εγκεκριμένη μέγιστη δυνατότητα ρυμούλκησης φτάνει στα 3.500 κιλά για παρελκόμενα που είναι εφοδιασμένα με φρένο.
Το σώμα του οχήματος είναι επενδυμένο εσωτερικό με υλικό ανθεκτικό σε γρατζουνιές, γεγονός που εξασφαλίζει τη διατήρηση της ακεραιότητας του πατώματος.
Άνετο και προηγμένο
Παρότι έχει σχεδιαστεί για επαγγελματική χρήση η καμπίνα των Isuzu D-Max Single Cab δεν θυσιάζει την άνεση. Το ύψος και το βάθος του τιμονιού είναι προσαρμοζόμενα, και σε συνδυασμό με το σύστημα κλιματισμού και τα καθίσματα με οσφυϊκή υποστήριξη κάνουν πιο ξεκούραστες ακόμα και τις πιο απαιτητικές ημέρες.
Στο επίκεντρο της γραμμής εργαλείων βρίσκεται ένα τερματικό 8-ινστών συμβατό με συστήματα Apple CarPlay και Android Auto, το οποίο πλαισιώνει μια δεύτερη οθόνη που δείχνει διάφορα σημαντικά δεδομένα.
Στον εξοπλισμό ασφαλείας περιλαμβάνονται επτά αερόσακοι, προσαρμοζόμενο cruise control, σύστημα διαχείρισης και αυτόματο σύστημα έκτακτων φρένων.
Κατάλληλο για κάθε τύπο εδάφους
Η διαδρομή που ακολούθησε το Isuzu D-Max στα πλαίσια της δοκιμής χωρίστηκε σε 3 μέρη: ασφαλτόδρομο, χωματόδρομο και καλλιεργημένα χωράφια. Στην άσφαλτο η οδηγική συμπεριφορά του οχήματος ήταν αυτής ενός πολύ καλά ισορροπημένου επαγγελματικού, που πραγματοποιεί με ακρίβεια και επαρκή άνεση ελιγμούς. Στον χωματόδρομο, οι αναρτήσεις απορρόφησαν με αποτελεσματικότητα τις όποιες ανωμαλίες, διατηρώντας τον εξαιρετικό έλεγχο του οχήματος.
Σημείο αναφοράς στη δοκιμή ήταν η είσοδος του οχήματος στο χωράφι. Μέσω της ενεργοποίησης του συστήματος Shift on the Fly η μετάβαση σε αυτόματη τετρακίνηση έγινε χωρίς να χρειάζεται να σταματήσει το όχημα, και παρά τις απαιτητικές συνθήκες χειρισμού, το D-Max δεν αντιμετώπισε δυσκολίες.
Η ροπή 360 Nm αποδείχθηκε υπέραρκετη, και η ηλεκτρονική διανομή της μεταξύ των αξόνων αποδείχθηκε αποδοτική.
Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε από την ομάδα της ιταλικής σελίδας OmniTrattore.it
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.




