Mικρότερο και με προσφορές το καλάθι τροφίμων δείχνει έρευνα του ΙΕΛΚΑ

Βάσει της έρευνας του ΙΕΛΚΑ οι επισκέψεις των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ ανέρχονται σε 13 μηνιαίως (3,2 κατά μέσο όρο εβδομαδιαίως), σημειώνοντας μικρή αύξηση έναντι του 2024. Πιο διευρυμένες είναι και οι επιλογές καταστημάτων, με τους καταναλωτές να επιλέγουν περίπου 2,2 διαφορετικές αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Παρά τον αυξημένο αριθμό επισκέψεων, ωστόσο, οι καταναλωτές σημειώνουν μικρότερες δαπάνες σε εβδομαδιαία βάση, κάτι που οφείλεται κατά κύριο λόγο στα μικρότερα καλάθια και στη μεταφορά της κατανάλωσης προς άλλες υπηρεσίες.
Σημαντικότερο παράγοντα αγοράς για τους καταναλωτές παίζει η χρηματική δαπάνη (47%), νούμερο μικρότερο από το αντίστοιχο περσινό, ενώ το 30% δηλώνει πως μεγάλη σημασία έχει η ποιότητα. Συνεχίζοντας την τάση που έχει ξεκινήσει από το 2023, οι περισσότεροι καταναλωτές δηλώνουν ότι προτιμούν τις σταθερά χαμηλές τιμές έναντι των προσφορών (19% προτιμά τις προσφορές). Εντούτοις, το ποσοστό των καταναλωτών που αναζητά τις προσφορές έχει μείνει σταθερό σε σχέση με τον μέσο όρο πενταετίας στο 58%.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.