Χαμηλό προφίλ με κορυφαία απόδοση συνδυάζουν τα Landini Rex 4 – Profi

∆ιαθέτοντας µοναδικά χαρακτηριστικά το Landini REX 4 Low Profile Cab, προσφέρει κορυφαία αξιοπιστία και οικονοµία, πρωταγωνιστώντας στην κατηγορία των δενδροκοµικών τρακτέρ. Η ποιο σηµαντική καινοτοµία αφορά την νέα εργοστασιακά τοποθετηµένη καµπίνα χαµηλού προφίλ, µε ανασχεδιασµό του καπό, εργονοµία ελέγχου και µια σειρά από νέες λειτουργίες και χαρακτηριστικά.
Ο εµπρόσθιος άξονας, που παράγεται στο εργοστάσιο της Argo Tractors, διαθέτει στην βασική έκδοση 100% µπλοκέ διαφορικού µε ηλεκτρουδραυλική σύµπλεξη της τετρακίνησης. Επιπρόσθετα, εξασφαλίζει υψηλή απόδοση όταν χρησιµοποιείται εµπρόσθιο παρελκόµενο στις εκδόσεις µε εµπρόσθιο υδραυλικό και εµπρόσθιο ΡΤΟ. Το εµπρόσθιο υδραυλικό και το εµπρόσθιο ΡΤΟ τοποθετείται κατά παραγγελία πλήρως ενσωµατωµένο στο σασί. Η εκτεταµένη ταλάντωση του άξονα, σε συνδυασµό µε την γωνία στροφής 55°, καθιστά τα τρακτέρ της σειράς REX 4 εξαιρετικά εύκολα στην χρήση.
Η διαθεσιµότητα ενός ειδικά σχεδιασµένου σασί για εφαρµογές µεσαίας τοποθέτησης (παρελκόµενα που τοποθετούνται στην µέση) ενισχύει περαιτέρω την ευελιξία της σειράς REX 4. Χάρει στην κατάλληλη συντήρηση και την χρήση γνήσιων ποιοτικών λαδιών, κατέστη δυνατή η επέκταση των διαστηµάτων συντήρησης του κινητήρα, διπλασιάζοντας τις ώρες συντήρησης από 500 σε 1000, προσφέροντας σηµαντική µείωση του κόστους συντήρησης και των χρόνων διακοπής της λειτουργίας του µηχανήµατος. Ένα νέο πάνελ χειριστηρίων έχει αναπτυχθεί για την έκδοση πλατφόρµας για να κάνει την πρόσβαση στον συµπλέκτη και στον έλεγχο της ρεβέρσας ακόµα πιο εύκολη.
Κινητήρες νέας γενιάς Deutz Made In Germany
Η σειρά περιλαµβάνει τα µοντέλα REX 4-080, 4-090, 4-100, 4-110, 4-120 µε αποδόσεις ισχύος που κυµαίνονται από 75hp έως 112hp. Αυτό χάρει στους νέας γενιάς Made In Germany κινητήρες Deutz, µε 4 κυλίνδρους, 2,9 λίτρα και ηλεκτρονικό σύστηµα ψεκασµού Common Rail, Turbo Intercooler, που εγγυώνται ώθηση στην απόδοση όσον αφορά το απόθεµα ροπής, την αυξηµένη ισχύ και την χαµηλότερη κατανάλωση καυσίµου. Το σύστηµα µνήµης στροφών Engine Memo Switch, το οποίο αποθηκεύει και ανακαλεί γρήγορα τις κατάλληλες στροφές του κινητήρα ανάλογα µε την εργασία, προσφέρει επιτάχυνση της εργασίας και µεγιστοποίηση της οικονοµίας.
∆ύο επιλογές κιβωτίων ταχυτήτων
Οι επιλογές κιβωτίων κυµαίνονται από την έκδοση Speed Four που προσφέρει 16 ταχύτητες εµπρός + 16 όπισθεν µε µηχανική ρεβέρσα ή υδραυλική ρεβέρσα, την έκδοση µε Hi-Lo που προσφέρει 32 ταχύτητες εµπρός + 32 όπισθεν µε µηχανική ρεβέρσα ή υδραυλική ρεβέρσα, έως την έκδοση Robo-Shift που προσφέρει 48 ταχύτητες εµπρός και 16 όπισθεν µε ή ρεβέρσα και πλήρως ροµποτικό ΗΜL(3 Powershift). Το κιβώτιο αυτό ελέγχεται εύκολα µέσω ενός εργονοµικού και φιλικού προς τον χρήστη joystick που διαχειρίζεται όλες τις λειτουργίες κατά την διάρκεια των εργασιών.
Υδραυλικό κύκλωµα
Η ευελιξία των µοντέλων REX 4 διασφαλίζεται από το υδραυλικό κύκλωµα ανοιχτού κέντρου, εξοπλισµένο µε αντλία τιµονιού που προσφέρει 30l/min για γρήγορους ελιγµούς (ακόµη και κατά την διάρκεια εργασιών επεξεργασίας εδάφους), καθώς και αντλία για τα χειριστήρια και το ανυψωτικό σύστηµα 3 σηµείων που προσφέρει παροχή 58l/min. Κατά παραγγελία διατίθεται τρίδυµη αντλία συνδεδεµένη µε την αντλία των χειριστηρίων και του ανυψωτικού µε την οποία καθίσταται δυνατή η παροχή 55l/min στις µόλις 1,500 rpm στροφές κινητήρα. Συνολικά 4 διπλές παροχές πίσω και 3 διπλές παροχές στην µέση µπορούν τα προστεθούν στον βασικό εξοπλισµό κατόπιν παραγγελίας, καθώς επίσης και οι παροχές αυτές µπορούν να είναι ηλεκτρικού ελέγχου. Βασική έκδοση µε 3 διπλές παροχές πίσω.
Τα µοντέλα GE, GB, F και GT µπορούν να εφοδιαστούν µε σύστηµα ανάρτησης 3 σηµείων µε ηλεκτρονικό έλεγχο και προσφέρουν µέγιστη ανυψωτική ικανότητα 2.700kg η οποία µπορεί να αυξηθεί στην έκδοση GT κατόπιν παραγγελίας σε 3.200kg, καθιστώντας τα τα καλύτερα στην κατηγορία των δενδροκοµικών.
Επιχειρηµατική Μονάδα Αγροτικών Μηχανηµάτων Τοµέας Αυτοκινούµενων Μηχανηµάτων ΠΕΤΡΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε. (τηλ. 2103499326)
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.