Μέχρι 21 Μαρτίου ενστάσεις για εξισωτική 2024, δύο τα σενάρια για την εξόφληση

Από τη Δευτέρα 10 του μήνα και μέχρι την Παρασκευή 21 Μαρτίου έχουν περιθώριο αγρότες και κτηνοτρόφοι προκειμένου να υποβάλλουν στη διεύθυνση https://ancs.opekepe.gov.gr/p371/#/login ένσταση σχετική με την εξισωτική αποζημίωση του 2024. Στόχος να ακολουθήσουν οι απαραίτητοι έλεγχοι και όσοι δικαιωθούν να “προλάβουν” να συμπεριληφθούν στην επερχόμενη πληρωμή υπολοίπων της περσινής χρονιάς. Αν πάλι δεν φτάσει ο χρόνος, τότε η πληρωμή μεταφέρεται για τον Ιούνιο.
Ξεφυλλίστε το τεύχος 1008 της Agrenda σε υψηλή ανάλυση
Αναλυτικά η σχετική εγκύκλιος του ΟΠΕΚΕΠΕ αναφέρει:
Σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπ’ αριθ. 1067/243916/01-08-2023 (Β΄4883) ΥΑ, μετά την ολοκλήρωση των προβλεπόμενων διοικητικών μηχανογραφικών ελέγχων, ολοκληρώθηκε για το έτος αιτήσεων 2024 η επεξεργασία των υποβληθέντων αιτήσεων στήριξης και η σύνταξη των πινάκων παραδεκτών αιτήσεων στήριξης/πληρωμής, καθώς και των πινάκων με όλες τις μη παραδεκτές αιτήσεις στήριξης/ πληρωμής της Παρέμβασης Π3-71. Η γνωστοποίηση της έκδοσης των πινάκων της παρ. 6 της ανωτέρω ΥΑ πραγματοποιείται μέσω ανακοινώσεως του ΕΦ, που αποστέλλεται για κοινοποίηση στο δικτυακό τόπο του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, της ΕΥΔ – ΣΣ ΚΑΠ και του Ο.Π.Ε.Κ.Ε.Π.Ε., με στόχο την ευρεία δημοσιοποίησή της. Οι αιτούντες μπορούν να ενημερώνονται, μέσω προσωποποιημένης πληροφόρησης, σε διαδικτυακή εφαρμογή του Ολοκληρωμένου Συστήματος. Κατά των πινάκων παραδεκτών και μη παραδεκτών αιτήσεων, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 9 της ανωτέρω ΥΑ, οι παραγωγοί δύναται να υποβάλλουν σχετική ενδικοφανή προσφυγή.
Για την διαδικασία υποβολής ενδικοφανούς προσφυγής ισχύουν τα παρακάτω :
1.Οι προσφυγές υποβάλλονται εντός δέκα (10) εργασίμων ημερών σύμφωνα με ανακοίνωση του ΕΦΔ, αρχής γενομένης από την Δευτέρα 10/03/2025, μέχρι την Παρασκευή 21/03/2025. Η υποβολή πραγματοποιείται στην διεύθυνση https://ancs.opekepe.gov.gr/p371/#/login απ’ ευθείας από τον ενδιαφερόμενο παραγωγό με τη χρήση των προσωποποιημένων κωδικών taxisnet.
2.Η φόρμα υποβολής της ενδικοφανούς προσφυγής είναι προσωποποιημένη και εμφανίζει ανά Δράση τους κωδικούς απόρριψης που αφορούν το συγκεκριμένο χρήστη.
3.Χρήστες που έχουν υποβάλει αίτηση ένταξης και έχουν απορριφθεί σε παραπάνω από μια δράση, πρέπει να υποβάλουν ενδικοφανή προσφυγή για κάθε δράση χωριστά.
4.Η ενδικοφανής προσφυγή δύναται να αφορά:
Α. Σε επαναξιολόγηση της αίτησης ενίσχυσης μέσω της ισχύουσας διαδικασίας. Ο χρήστης επιλέγει «ΝΑΙ» στο αντίστοιχο πεδίο και η επαναξιολόγηση της αίτησης υλοποιείται με μηχανογραφική επαναξιολόγηση των δεδομένων της Αίτησης Ενίσχυσης.
Β. Σε ένσταση κατά ενός ή περισσοτέρων κωδικών απόρριψης. Για τους κωδικούς κατά των οποίων υποβάλλεται η ενδικοφανής προσφυγή, ο χρήστης επιλέγει «ΝΑΙ» στο πεδίο «Ένσταση» για όσους από τους κωδικούς απόρριψης επιθυμεί και επιλέγει την αιτία απόρριψης για την οποία επιθυμεί να υποβάλλει ενδικοφανή προσφυγή (επιλέγοντας το αντίστοιχο πεδίο ένστασης). Στην συνέχεια πραγματοποιείται η αποθήκευση και εφόσον έχει ολοκληρώσει την επεξεργασία προχωρά σε οριστικοποίηση. Εφόσον οριστικοποιηθεί η ενδικοφανής προσφυγή δεν μπορεί να τροποποιηθεί. ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ : Οι ενδικοφανείς προσφυγές εξετάζονται μηχανογραφικά.
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.