Θετικό το 2024 για την ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ, αυξημένο μερίδιο στην αγορά τυριών

Θετικό το 2024 για την ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ, αυξημένο μερίδιο στην αγορά τυριών


Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά την ΟΠΤΙΜΑ το 2024 οι δαπάνες μάρκετινγκ για τις μάρκες στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας υπήρξαν ιδιαίτερα αυξημένες, με αποτέλεσμα την περαιτέρω αύξηση του μεριδίου της στην αγορά κατηγορία του τυριού. Έτσι, η εταιρεία επισημαίνει ότι παραμένει πρώτη στην κατηγορία τυριού, με την απόστασή της από τον δεύτερο παίκτη της αγοράς να μεγαλώνει. Παράλληλα, υψηλές ήταν και οι δαπάνες στον τομέα της Έρευνας & Ανάπτυξης, όπου η ΟΠΤΙΜΑ παραμένει πρωτοπόρος μελετώντας και αναπτύσσοντας διαρκώς νέα προϊόντα που ανταποκρίνονται στις διαφοροποιημένες ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή και παράλληλα συμβάλλουν στην ανάπτυξη των πωλήσεων της κατηγορίας των Τυριών στην ελληνική αγορά.

Η αύξηση των δαπανών στους δυο αυτούς τομείς, σε συνδυασμό με την απόφαση της εταιρείας να απορροφήσει η ίδια το μεγαλύτερο μέρος τις ανατιμήσεων στα εισαγόμενα είδη, περιορίζοντας έτσι τα περιθώρια κέρδους, οδήγησαν στη μείωση που σημειώνεται στα προ φόρων κέρδη.

«Τα αποτελέσματα του 2024 αντανακλούν τις στρατηγικές αποφάσεις που λάβαμε τη συγκεκριμένη χρονιά. Επενδύσαμε δυναμικά στο μάρκετινγκ και στην αδιάλειπτη ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και επιλέξαμε να σταθούμε δίπλα στον καταναλωτή, απορροφώντας μεγάλο μέρος των αυξήσεων κόστους. Το αποτέλεσμα ήταν η περαιτέρω αύξηση του μεριδίου μας και των πωλήσεων μας, αλλά και η ενίσχυση των βάσεων για βιώσιμη ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια» ανέφερε σε ανακοίνωση της η διοίκηση της ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ.

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων