Επιβράβευση αναγεννητικής καλλιέργειας ηλίανθου από Syngenta και PepsiCo

Κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους της συνεργασίας τους, η Syngenta παρείχε στην PepsiCo 4.000 τόνους ηλιέλαιου που παρήχθη από αγρότες στο Buenos Aires, τη La Pampa, το San Luis και τη Santa Fe, που χρησιμοποίησαν αναγεννητικές καλλιεργητικές πρακτικές.
Στην επόμενη φάση της συνεργασίας τους, αναμένεται η αύξηση των εκτάσεων στις οποίες εφαρμόζονται οι αναγεννητικές πρακτικές γεωργίας κατά 25%. Μέσω του προγράμματος Syngenta Sustainable Sourcing, οι αγρότες μπορούν να ανιχνεύσουν τις καλές πρακτικές που χρησιμοποιούνται στα χωράφια τους, όπως η αποτελεσματική άρδευση, η χρήση βιολογικών προϊόντων και οι καλλιέργειες κάλυψης, έχοντας πάντα τη διαρκή στήριξη και παρακολούθηση της Syngenta, γεγονός που τους επιτρέπει να αποκτήσουν προστιθέμενη αξία ανά τόνο, η οποία παρέχεται από την επικύρωση αυτών των πρακτικών. Για χάρη της διαδικασίας προβλέπεται η επικύρωση των αναγεννητικών πρακτικών από τρίτη πλευρά, εξασφαλίζοντας την ασφάλεια σε όλο το εύρος της εμπορικής αλυσίδας.
Η εμπορευματοποίηση των ηλίανθων πραγματοποιείται μέσω του προγράμματος Γεωργικής Αλυσίδας Αξίας (AVC) της Syngenta, το οποίο διευθετεί την ανταλλαγή και εξαγωγή του παραγόμενου λαδιού. Από την άλλη, η ανιχνευσιμότητα των πρακτικών στο χωράφι πραγματοποιείται μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας Syngenta Cropwise, με την οποία οι αγρότες μπορούν να μετρήσουν και να επαληθεύσουν τις αναγεννητικές πρακτικές τους και να θέσουν επί τάπητος διαρκή σχέδια βελτίωσης, για να διασφαλίσουν ότι συμμορφώνονται με τις εν λόγω πρακτικές.
«Για τη Syngenta, η βιωσιμότητα είναι συνώνυμο των επιχειρήσεων της. Η αναγέννηση του εδάφους και της φύσης μέσω πρακτικών που έχουν στόχο να αφήσουν το σύστημα σε καλύτερη κατάσταση από ότι ήταν προηγουμένως, είναι μια δέσμευση που αναλαμβάνουμε καθημερινά. Αυτή τη φορά, μαζί με έναν στρατηγικό συνεργάτη, όπως είναι η PepsiCo, με την οποία μοιραζόμαστε ένα κοινό όραμα, προχωράμε τη δέσμευση μας ένα βήμα παρακάτω: αγρότες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα βιωσιμότητας μας λαμβάνουν οικονομική ενίσχυση αποδεικνύοντας την υιοθεσία αναγεννητικών πρακτικών στην παραγωγική τους διαδικασία, γεγονός που έχει σημαντικό αντίκτυπο στο περιβάλλον, αλλά και στην κερδοφορία τους», υπογράμμισε σχετικά η Επικεφαλής Βιωσιμότητας και Εταιρικών Σχέσεων LATΑM στη Syngenta.
Με τη σειρά του, ο Υπεύθυνος της κατηγορίας λαδιού, της PepsiCo Southern Cone and Brazil, Santiago Desmery υποστήριξε ότι «Οι εταιρείες έχουν σημαντική ευθύνη να βελτιώσουν τον τρόπο με τον οποίο παράγουμε φαγητό. Στην PepsiCo, όλες μας οι κινήσεις έχουν τη βιωσιμότητα στον πυρήνα τους, ενώ εντός του πλαισίου pep+, η παγκόσμια στρατηγική μετάβασης μας έχει ως στόχο να εμπνεύσει και να οδηγήσει σε θετική αλλαγή στον πλανήτη. Με το προτζεκτ αυτό, η PepsiCo Southern Cone γίνεται η πρώτη εταιρεία της ζώνης της Λατινικής Αμερικής που αξιοποιεί 100% αναγεννητική γεωργία για το ηλιέλαιο που παράγει».
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.