Διαδικασία διόρθωσης προφανών σφαλμάτων Ενιαίας Αίτησης Ενίσχυσης

135 εκατ. ευρώ για τη μεταποίηση- εμπορία και/ή ανάπτυξη γεωργικών προϊόντων


Σύμφωνα με σχετική εγκύκλιο του ΟΠΕΚΕΠΕ, οι αιτήσεις ενίσχυσης, οι αιτήσεις στήριξης ή αιτήσεις πληρωμής και τυχόν δικαιολογητικά έγγραφα που παρέχει ο/η δικαιούχος μπορούν να διορθώνονται και να προσαρμόζονται ανά πάσα στιγμή μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής τους ή ακόμα και μετά την πληρωμή των παρεμβάσεων σε περιπτώσεις προφανών σφαλμάτων.

 

Δεν επιβάλλονται διοικητικές κυρώσεις όταν η μη συμμόρφωση οφείλεται σε προφανή σφάλματα.

Σε κάθε περίπτωση, δεν επιβάλλονται κυρώσεις ακόμα και σε περίπτωση που ο ελεγκτής διαπιστώσει την ύπαρξη προφανούς σφάλματος χωρίς αυτό να έχει γνωστοποιηθεί από τον παραγωγό, ακόμα και κατά τη διάρκεια ή μετά τον έλεγχο. Ο ελεγκτής πρέπει να είναι πεπεισμένος ότι ο γεωργός έχει ενεργήσει καλή τη πίστει. Πρέπει να αποκλείεται κάθε περίπτωση απάτης και αυτός που οφείλει πρώτος να αποδείξει ότι πρόκειται για προφανές λάθος είναι ο ίδιος ο γεωργός.

Αν ο γεωργός διαπράξει το ίδιο ή παρόμοιο λάθος περισσότερες από μία φορές, οι πιθανότητες να πρόκειται για προφανές λάθος είναι πολύ πιο περιορισμένες.

 Η διαδικασία για τις περιπτώσεις προφανών σφαλμάτων ορίζεται ως εξής:

• Ο γεωργός υποβάλλει σχετικό αίτημα που απευθύνεται στις αρμόδιες Περιφερειακές Διευθύνσεις, Περιφερειακές και Νομαρχιακές Μονάδες του ΟΠΕΚΕΠΕ, συνοδευόμενο με τα κατά περίπτωση απαραίτητα δικαιολογητικά τεκμηρίωσης

• Οι αρμόδιες υπηρεσίες προβαίνουν σε έλεγχο του αιτήματος και προχωρούν σε έγκριση, μερική έγκριση ή απόρριψη της/των μεταβολής/ών της.

Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ.

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων