Τρένο της Hellenic Train προς Αθήνα παρουσίασε βλάβη έξω από το Λιτόχωρο

Τρένο με προορισμό την Αθήνα παρουσίασε βλάβη έξω από το Λιτόχωρο


Μεγάλη ταλαιπωρία βίωσαν οι 144 επιβάτες τρένου της Hellenic Train που εκτελούσε το πρωί του Σαββάτου το δρομολόγιο από την Θεσσαλονίκη στην Αθήνα.

Η αμαξοστοιχία IC 51 παρουσίασε τεχνικό πρόβλημα και συγκεκριμένα σε μία από τις μηχανές έλξης λίγο έξω από το σταθμό του Λιτόχωρου, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας.

Η αποκατάσταση της βλάβης δεν ήταν εφικτή και το τρένο συνέχισε την διαδρομή μέχρι την Λάρισα με την δεύτερη μηχανή. Η εταιρεία αναφέρει πως εκεί η μηχανή θα αντικασταθεί και το δρομολόγιο θα συνεχιστεί καονικά ως τον τελικό προορισμό.

Καταλήγοντας η Hellenic Train ενημερώνει τους επιβάτες για την αποζημίωση που θα λάβουν.

Hellenic Train: Η ανακοίνωση

«Αθήνα, 18 Οκτωβρίου 2025 – Η Hellenic Train ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι σήμερα στις 07:45, η αμαξοστοιχία IC 51, που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα με 144 επιβάτες , ακινητοποιήθηκε προσωρινά έξω από τον σταθμό Λιτοχώρου, λόγω τεχνικού προβλήματος σε μία από τις μηχανές έλξης.

Η επί τόπου αποκατάσταση της βλάβης δεν κατέστη εφικτή παρά τις προσπάθειες του προσωπικού της Hellenic Train. Στη συνέχεια, αποφασίστηκε η αποσύνδεση της μηχανής που παρουσίασε τη βλάβη στον σταθμό του Λιτοχώρου και η αμαξοστοιχία συνέχισε την πορεία της έως τη Λάρισα με τη δεύτερη μηχανή. Στη Λάρισα αναμένεται να αντικατασταθεί η μηχανή και η αμαξοστοιχία να συνεχίσει το ταξίδι της προς τον τελικό της προορισμό.

Η Hellenic Train διερευνά τα αίτια της βλάβης και ζητά την κατανόηση του επιβατικού κοινού, ενώ καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την όσο το δυνατόν ταχύτερη αποκατάσταση της κυκλοφορίας.

Αποζημιώσεις

Η Hellenic Train ενημερώνει ότι, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας μπορούν να αποζημιωθούν με το 50% της αξίας του εισιτηρίου, σε περίπτωση καθυστέρησης 120 λεπτών και άνω. Η αποζημίωση καταβάλλεται με τους εξής τρόπους:

– Τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από εκδοτήρια και έχουν πληρωθεί με μετρητά, αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.

– Οι κάτοχοι των εισιτηρίων, τα οποία έχουν αγοραστεί με κάρτα, ανεξάρτητα από κανάλι πώλησης (εκδοτήρια, webticketing & app) μπορούν:

– είτε να απευθυνθούν σε κάποιο εκδοτήριο Σταθμού για την αποζημίωση του εισιτηρίου». 

Δείτε επίσης:

Ακινητοποιήθηκε ξανά ο Οδοντωτός στο Διακοπτό – Βλάβη και στο τρένο διάσωσης

Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Ροή Ειδήσεων