Μικρά τρακτέρ με χαρακτήρα μεγάλων, πολλές οι επιλογές στα specialty δενδροκομικά – Profi

Όλο και περισσότερες τεχνολογίες που βρίσκει κανείς συνήθως στην µπροσούρα των µεγαλύτερης ιπποδύναµης τρακτέρ, ενσωµατώνονται σταδιακά στα specialty δενδροκοµικά. Οι ελληνικές εισαγωγικές εταιρείες δίνουν παράλληλα τη δυνατότητα στον αγοραστή να προχωρήσει σε διαµορφώσεις για να τα αποκτήσει ακριβώς για ό,τι τα χρειάζεται, ενώ βρίσκονται κοντά του µε άψογες υπηρεσίες αfter-sales και παροχή ανταλλακτικών για να µην πηγαίνει ούτε µία ώρα χαµένη.
ΑΔΕΛΦΟΙ ΣΑΡΑΚΑΚΗ Α.Ε.Β.Μ.Ε
MF 3 Speciality: Η ιδανική λύση για τον σύγχρονο επαγγελµατία αγρότη
Η σειρά MF 3 Speciality αποτελεί µια ιδιαίτερα αξιόλογη επιλογή για όσους ασχολούνται µε τη δενδροκοµία και την αµπελουργία, καθώς συνδυάζει την τεχνολογία αιχµής µε την πρακτικότητα και την ευελιξία που απαιτούν οι συγκεκριµένες καλλιέργειες.
Ευελιξία Υψηλή Απόδοση
Σχεδιασµένοι για να προσφέρουν υψηλότερη απόδοση, συνδυάζουν άνεση και απλή λειτουργία µε µια νέα, ναυαρχίδα που επεκτείνει την γκάµα της στους 120hp, προσφέροντας τη δύναµη να εκτελεί και τις πιο απαιτητικές εργασίες. Ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων «Eco» 30Ε/15Π, µε ηλεκτροϋδραυλική ρεβέρσα προσφέρει µια ευρεία επιλογή ταχυτήτων που ταιριάζουν απόλυτα µε όλες τις ανάγκες. Με την τελική του ταχύτητα να επιτυγχάνεται στα 40km/h σε χαµηλές στροφές µε αθόρυβη λειτουργία και εξοικονόµηση καυσίµου.
Η µικρή ακτίνα στροφής και η υδροστατική µετάδοση καθιστούν τους ελκυστήρες της σειράς MF 3 Speciality εξαιρετικά εύκολους στον χειρισµό, ακόµα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες. Η ανθεκτική κατασκευή και τα υψηλής ποιότητας υλικά διασφαλίζουν τη µακροχρόνια αντοχή και την αξιοπιστία του τρακτέρ.
Κινητήρες Νέας Γενιάς
Η σειρά MF 3S είναι εξοπλισµένη µε σύγχρονους κινητήρες που προσφέρουν υψηλή απόδοση και χαµηλή κατανάλωση καυσίµου. Οι κινητήρες αυτοί πληρούν τις αυστηρές περιβαλλοντικές προδιαγραφές (Stage V), συµβάλλοντας στη µείωση των εκποµπών ρύπων και στην προστασία του περιβάλλοντος.
Οι διαθέσιµες επιλογές ισχύος κυµαίνονται από 75 έως 120 ίππους, καλύπτοντας έτσι ένα ευρύ φάσµα αναγκών και εφαρµογών. Οι κινητήρες είναι εξοπλισµένοι µε σύστηµα ηλεκτρονικού ελέγχου, το οποίο εξασφαλίζει την οµαλή και αποδοτική λειτουργία του τρακτέρ.
Άνεση και Εργονοµία
Η Massey Ferguson έχει ενσωµατώσει προηγµένες τεχνολογίες στη σειρά MF 3S, κάνοντας τη ζωή των αγροτών πιο εύκολη και παραγωγική. Η καµπίνα των τρακτέρ είναι εργονοµικά σχεδιασµένη, προσφέροντας άνεση και ευκολία στον χειριστή. Ο πίνακας ελέγχου και παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες µε µια µατιά. Το σύστηµα κλιµατισµού και θέρµανσης διασφαλίζει ότι οι χειριστές µπορούν να εργάζονται άνετα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες. Επιπλέον, τα MF 3S διαθέτουν ηχοµόνωση υψηλής ποιότητας, µειώνοντας τον θόρυβο και την κόπωση του χειριστή.
Ασφάλεια και Αξιοπιστία
Η Massey Ferguson δίνει ιδιαίτερη έµφαση στην ασφάλεια του χειριστή. Η σειρά MF 3 Speciality έχει σχεδιαστεί ώστε να προσφέρει απόλυτη προστασία, ευκολία στη χρήση και σταθερότητα, ακόµη και στις πιο απαιτητικές συνθήκες εργασίας.
Η καµπίνα των ελκυστήρων είναι σύµφωνη µε τα πρότυπα ασφαλείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ROPS – Roll Over Protection Structure) και προσφέρει ενεργή προστασία στον χειριστή σε περίπτωση ανατροπής, ενισχύοντας περαιτέρω την ασφάλεια στις καθηµερινές εργασίες.
Η καµπίνα είναι επίσης ευρύχωρη και εξοπλισµένη µε ανατοµικά καθίσµατα και εργονοµική θέση οδήγησης, εξασφαλίζοντας άνεση για πολύωρη εργασία και συµβάλλοντας στη σωστή στάση σώµατος και στη µείωση της κόπωσης. Παράλληλα, η εξαιρετική πανοραµική ορατότητα επιτρέπει στον χειριστή να παρακολουθεί πλήρως τον χώρο γύρω του – στοιχείο κρίσιµο για ασφαλείς ελιγµούς σε στενούς ή επικλινείς χώρους, όπως αµπελώνες ή δενδροκαλλιέργειες.
Οι γεωργικοί ελκυστήρες της σειράς είναι εξοπλισµένοι µε φρένα υψηλής απόδοσης, σύστηµα κλειδώµατος διαφορικού, καθώς και µηχανισµούς προστασίας για τον κινητήρα και το υδραυλικό σύστηµα. Η ύπαρξη αυτόµατων διακοπών λειτουργίας σε περιπτώσεις υπερφόρτωσης προστατεύει τόσο το µηχάνηµα όσο και τον χειριστή από πιθανά ατυχήµατα.
Η υψηλή σταθερότητα, σε συνδυασµό µε το χαµηλό κέντρο βάρους και τη δυνατότητα προσαρµογής σε ανώµαλα εδάφη, µειώνει την πιθανότητα ανατροπής και εξασφαλίζει ασφαλή εργασία ακόµη και σε απότοµες κλίσεις.
∆ιαθέσιµα µοντέλα για κάθε ανάγκη
Για µέγιστη ευελιξία, η Massey Ferguson προσφέρει έξι εκδόσεις µε πέντε µοντέλα από 85 hp έως 120 hp. Τα µοντέλα της σειράς αυτής διατίθενται σε εκδόσεις Essential και Efficient και προσφέρονται µε µια σειρά επιλογών, που προσαρµόζουν τον ελκυστήρα σας MF στις ιδιαίτερες απαιτήσεις των εργασιών σας.
- VI (Vineyard narrow): Ιδανικό για πολύ στενούς αµπελώνες, προσφέρει εξαιρετική ευελιξία χωρίς συµβιβασµούς στην ισχύ.
- SP (Specialized): Σχεδιασµένο για εξειδικευµένες καλλιέργειες, προσφέρει βελτιστοποιηµένες διαστάσεις και κορυφαία απόδοση.
- FR (Fruit): Κατάλληλο για οπωρώνες, µε µεγαλύτερο πλάτος και άνεση για εντατική εργασία ανάµεσα στα δέντρα.
- GE (Ground Effect): Χαµηλό κέντρο βάρους για απόλυτη σταθερότητα σε επικλινή και ανώµαλα εδάφη.
- WF (Wide Fruit): Ευρύτερο µετατρόχιο για καλλιέργειες που απαιτούν αυξηµένη σταθερότητα και πρόσφυση.
- AL (Alpine): Ιδανικό για ορεινές και λοφώδεις περιοχές, µε σχεδίαση που εξασφαλίζει ασφάλεια και άνεση σε επικίνδυνες κλίσεις.
Με τον συνδυασµό της προηγµένης τεχνολογίας, της ευελιξίας και της αξιοπιστίας, τα MF 3S ανταποκρίνονται άριστα στις σύγχρονες απαιτήσεις της ελληνικής αγροτικής παραγωγής.
Αποκλειστικός Εισαγωγέας – ∆ιανοµέας στην Ελλάδα και την Κύπρο για την Massey Ferguson είναι ο Όµιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη (τηλ. 210 348 3300) , παρέχοντας ένα εκτεταµένο δίκτυο αντιπροσώπων και εξουσιοδοτηµένων συνεργείων, πλήρη τεχνική υποστήριξη από έµπειρους τεχνικούς και γνήσια ανταλλακτικά.
Η ΔΗΜΗΤΡΑ Α.Ε.
LAMBORGHINI SPIRE F/S/V VRT: Νέα γενιά με μέγιστη ισχύ 126 ίππων
Η εταιρεία Lamborghini Trattori είναι συνώνυµη µε την κοµψότητα και το στυλ είτε αφορά ελκυστήρες ανοιχτού πεδίου είτε δενδροκοµικούς ή αµπελουργικούς. Οι ελκυστήρες Lamborghini SPIRE F/S/V VRT είναι εξειδικευµένα µηχανήµατα που προσφέρουν κορυφαία τεχνολογία προσαρµοσµένη να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κάθε αγρότη – επιχειρηµατία. Η οικογένεια ελκυστήρων Lamborghini SPIRE F/S/V VRT αντιπροσωπεύει µια επαναστατική επιλογή, επαναπροσδιορίζοντας τα πρότυπα των δενδροκοµικών – αµπελουργικών ελκυστήρων, προσφέροντας µια σειρά από µοναδικά χαρακτηριστικά όπως το VRT (κιβώτιο ταχυτήτων συνεχούς µεταβαλλόµενης κίνησης), µπροστινό άξονα µε ανεξάρτητη ανάρτηση, ένα premium υδραυλικό σύστηµα και την αποκλειστική τεχνολογία διεύθυνσης 4WD µε στροφή και των τεσσάρων τροχών.
Κινητήρας
Για τη νέα γενιά ελκυστήρων SPIRE F/S/V VRT µε κινητήρες FARMotion 35 και FARMotion 45 STAGE V, η Lamborghini Trattori έχει καταφέρει να διατηρήσει τις ίδιες συνολικά διαστάσεις όπως στα προηγούµενα µοντέλα παρά την προσθήκη ενός νέου ολοκληρωµένου συστήµατος διαχείρισης καυσαερίων (EAT).
Τα µοντέλα Lamborghini SPIRE F/S/V VRT Stage V διαθέτουν µέγιστη ισχύ στους 116 HP που κατά τη χρήση για µεταφορά µπορεί να αυξηθεί περαιτέρω µε τη νέα λειτουργία OverBoost που παρέχει επιπλέον ισχύ 10 HP, φτάνοντας σε µέγιστη ισχύ τους 126 HP.
Κιβώτιο Ταχυτήτων VRT
∆ιαισθητικό και απλό στη χρήση, η µετάδοση VRT είναι η ιδανική επιλογή για τις τυπικές εργασίες ενός δενδροκοµικού – αµπελουργικού ελκυστήρα.Η συνεχής µεταβαλλόµενη κίνηση VRT προσφέρει απίστευτη απόδοση ανά πάσα στιγµή, σε όλες τις συνθήκες, ακόµη και σε απότοµες πλαγιές. Το κιβώτιο ταχυτήτων αυτού του τύπου προσφέρει απεριόριστες σχέσεις µετάδοσης κίνησης και επιτρέπει στον ελκυστήρα να επιτύχει τελική ταχύτητα 40 Km/h σε εξαιρετικά χαµηλές στροφές κινητήρα ενώ παράλληλα εξασφαλίζει την απαραίτητη ισχύ που απαιτείται για την εκτέλεση όλων των εργασιών.
Το κιβώτιο του SPIRE F/S/V VRT συνδυάζει την απόδοση ενός µηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων µε την άνεση ενός υδροστατικού συστήµατος. Η ισχύς και η ροπή του κινητήρα µετατρέπεται ακαριαία σε υψηλής ποιότητας παραγωγικότητα χωρίς απώλειες. Είναι επίσης εξαιρετικά εύκολο στη χρήση µε τρεις λειτουργίες: AUTO, MANUAL και ΡΤΟ.
PTO και Υδραυλικά
Η νέα γενιά ελκυστήρων SPIRE F/S/V VRT εξοπλίζονται µε PTO τριών ταχυτήτων, 540, 540Ε και 1000 στροφών. Το premium υδραυλικό σύστηµα που αναπτύχθηκε από τη Lamborghini για το SPIRE F/S/V VRT προσφέρεται µε επιλογή διαφορετικών διαµορφώσεων για την κάλυψη των αναγκών του χειριστή. Στη βασική έκδοση είναι εξοπλισµένο µε µια αντλία 84 l/min ενώ υπάρχει και η δυνατότητα για αντλία 100 l/min µε λειτουργία load sensing στις 1750 στροφές κινητήρα. Το υδραυλικό σύστηµα διεύθυνσης εξοπλίζεται µε αντλία παροχής 42 l/min ξεχωριστού κυκλώµατος.
Οι ελκυστήρες SPIRE F/S/V VRT προσφέρονται µε έως και πέντε διπλές αναµονές ηλεκτροϋδραυλικού ελέγχου µε ρύθµιση ροής και ποσότητας. Η ηλεκτρονικά ελεγχόµενη πίσω ανύψωση έχει µέγιστη ανυψωτική ικανότητα 3800 Kg στην έκδοση F (3400 Kg µε τεχνολογία διεύθυνσης 4 τροχών) και 2600 Kg στις εκδόσεις S και V.
Άξονες και Φρένα
Όλα τα µοντέλα διατίθενται είτε µε ένα συµβατικό µπροστινό άξονα ή µε την προαιρετική ανάρτηση εµπρόσθιου άξονα. Ο µπροστινός άξονας της Lamborghini διαθέτει αρθρωτή τετράπλευρη µπροστινή διάταξη ανάρτησης µε έλεγχο της πρόσφυσης του διαφορικού συστήµατος.
Το εξελιγµένο σύστηµα ανάρτησης χρησιµοποιεί συνδυασµό ελέγχων ενεργής απόσβεσης, οριζοντίωσης και λειτουργίες ελέγχου πρόσφυσης για βέλτιστη σταθερότητα, πρόσφυση, άνεση και ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες, είτε στο χωράφι είτε στο δρόµο. Στα ηλεκτρονικά συστήµατα ελέγχου του άξονα συγκαταλέγονται και τα παρακάτω Adaptive-Damping, Active Self-Levelling functions, Anti-Dive, Anti-Roll, Differential Traction Control (DTC).
Η ακρίβεια είναι συνυφασµένη µε την παραγωγικότητα και για αυτό το λόγο η SDF Smart Farming Solutions συνδυάζει µεγάλο αριθµό ψηφιακών λύσεων για την αποτελεσµατική και άνετη λειτουργία των ελκυστήρων. Αυτές οι λύσεις περιλαµβάνουν αξιόπιστα και εξαιρετικά ακριβή συστήµατα αυτόµατης καθοδήγησης, εφαρµογές ISOBUS και µια σειρά από συστήµατα διαχείρισης δεδοµένων. Το iMonitor είναι µια απλή στη χρήση µονάδα ελέγχου που πρωταγωνιστεί στις περισσότερες από αυτές τις λύσεις και εφαρµογές.
Τα µηχανήµατα της Lamborghini διαθέτει στην ελληνική αγορά η εταιρεία «Η ∆ήµητρα ΑΕ» (τηλ 2105155777).
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ Α.Ε.Τ.Β.Ε.
Τρακτέρ µε σπαστό πλαίσιο και σύστηµα διπλής κατεύθυνσης
Τα τρακτέρ ANTONIO CARRARO είναι κατασκευασµένα για εργασίες ακριβείας. Είναι συµπαγή και µε περιστρεφόµενο κάθισµα και τιµόνι, το οποίο τα κάνει ικανά να λειτουργούν τόσο προς τα εµπρός όσο και προς τα πίσω µε την ίδια ταχύτητα: από 0 – 15 µε το µηχανικό εύρος λειτουργίας και από 0 – 40 km/h µε το µηχανικό εύρος κίνησης σε δρόµο. Κάθε εύρος µε τη σειρά του διαθέτει 4 υδραυλικές ταχύτητες, οι οποίες µπορούν να ενεργοποιηθούν χειροκίνητα ή να ρυθµιστούν σε αυτόµατη λειτουργία αλλαγής ταχυτήτων.
Το ηλεκτροϋδραυλικό σύστηµα στο τιµόνι διευκολύνει τους πρακτικούς ελιγµούς προς τα εµπρός/προς τα πίσω. Ολόκληρο το κιβώτιο ταχυτήτων ελέγχεται µόνο από το πεντάλ γκαζιού, το οποίο διαχειρίζεται τόσο την κίνηση προς τα εµπρός όσο και την επιβράδυνση. Έτσι η χρήση φρένων ελαχιστοποιείται και εξασφαλίζεται καλύτερη και πιο σταθερή πρόσφυση.
Mε υδροστατικό κιβώτιο ταχυτήτων
Το βασικό πλεονέκτηµα του υδροστατικού κιβωτίου ταχυτήτων είναι η ικανότητά του να προσφέρει σταθερή ταχύτητα απλώς πατώντας το γκάζι. Αυτό επιτρέπει στους χειριστές να εργάζονται οµαλά, ρυθµίζοντας την ταχύτητα και την κατεύθυνση αβίαστα χωρίς τραντάγµατα και χωρίς να µειώνεται η πρόσφυση στο έδαφος.
Το υδροστατικό κιβώτιο ταχυτήτων αποτελεί την απόλυτη λύση για τους σύγχρονους χειριστές που αναζητούν ακρίβεια και άνεση.
Οι χειριστές µπορούν να διαµορφώσουν το τρακτέρ σύµφωνα µε τις συγκεκριµένες ανάγκες τους, προσαρµόζοντας τις ρυθµίσεις και αποθηκεύοντας τις προτιµώµενες παραµέτρους εργασίας τους, ανακαλώντας τες γρήγορα όταν χρειάζεται.
Αρθρωτό (σπαστό) πλαίσιο
Το µεταξόνιο, το περιορισµένο εξωτερικό πλάτος και το αρθρωτό πλαίσιο καθιστούν το τρακτέρ πολύ ευέλικτο µεταξύ των σειρών της καλλιέργειας. Το οµαλό και υδραυλικό τιµόνι εξασφαλίζει ακριβείς ελιγµούς σε απότοµες πλαγιές, σε στενά σηµεία και ανάµεσα στις σειρές καλλιεργειών.
Τρακτέρ µε περιστρεφόµενο τιµόνι και κάθισµα διπλής κατεύθυνσης RGS™ Rev-Guide System,
Είναι το σύστηµα διπλής κατεύθυνσης της ANTONIO CARRARO σε έναν περιστρεφόµενο πύργο το οποίο εναλλάσσει την κατεύθυνση οδήγησης σε µερικά µόνο δευτερόλεπτα προκειµένου να εργάζεστε αποτελεσµατικά µε παρελκόµενα που είναι τοποθετηµένα πίσω και εµπρός. Απλά γυρίστε το κάθισµα, το τιµόνι, το ταµπλό και τα πεντάλ 180° για µία ίδια, αλλά αναστρεφόµενη, κατεύθυνση οδήγησης.
Τα τρακτέρ ANTONIO CARRARO είναι οι καλύτεροι συνεργάτες σε καλλιέργειες δέντρων και κηπευτικών σε θερµοκήπια. Συµπαγή, ευέλικτα και µε µικρή ακτίνα στροφής. Μπορεί να προσαρµοστεί πάνω τους κάθε είδους παρελκόµενο που χρειάζεται ο σύγχρονος αγρότης. ∆ιατίθενται µε καµπίνες Κατηγορίας 4 και µε πιστοποίηση FOPS-ROPS.
Τα µηχανήµατα ANTONIO CARRARO διαθέτει στην ελληνική αγορά η Παναγιώτης Κατσαρός ΑΕΤΒΕ (τηλ. 231 072 3793).
ΑGROTECH SA
John Deere 5ML: Μικρό σε µέγεθος θηρίο σε επιδόσεις
∆εν είναι απλώς ένα τρακτέρ. Είναι το αποτέλεσµα 7 ετών αδιάκοπης δουλειάς της John Deere για να προσφέρει ό,τι πιο ολοκληρωµένο έχει υπάρξει ποτέ στην κατηγορία του. Εκεί που άλλοι χρειάζονται τρίτους προµηθευτές, η John Deere προσφέρει µια ολοκληρωµένη λύση, σχεδιασµένη και κατασκευασµένη µε γνώµονα τον επαγγελµατία που ζητά το κάτι παραπάνω.Για αυτό και σήµερα, το 5ML θεωρείται πρωταγωνιστής της κατηγορίας του. Και δικαίως.
Πραγµατική ισχύς, χωρίς συµβιβασµούς
Ο κινητήρας PowerTech™ Plus 4.5 λίτρων αποδίδει 136 ίππους και ροπή 541 Nm, εξασφαλίζοντας σταθερή απόδοση σε κάθε συνθήκη. Η µεγαλύτερη ροπή στην κατηγορία του και το ρεζερβουάρ των 139 λίτρων µειώνουν στο ελάχιστο τις στάσεις για ανεφοδιασµό. Όταν ο στόχος είναι η παραγωγικότητα, το 5ML φέρνει αποτελέσµατα.
«Έξυπνο» τρακτέρ για έξυπνες καλλιέργειες
Η John Deere εξοπλίζει το 5ML µε τεχνολογίες που, µέχρι πρότινος, βρίσκονταν µόνο σε µεγαλύτερες σειρές:
- AutoTrac™ (ενσωµατωµένο ή σε πλήρη έκδοση µε οθόνη 4240 και StarFire™)
- JDLink™ µε ζωντανή τηλεµετρία και σύνδεση µε το Operations Center
- 1Click-Go AutoSetup, για να προγραµµατίζεις και να ξεκινάς µε ένα άγγιγµα
- ISOBUS για απρόσκοπτη επικοινωνία µε παρελκόµενα
Αυτό δεν είναι απλώς ένα τρακτέρ – είναι κέντρο ελέγχου στο χωράφι.
Μεγαλύτερη ισχύς ίσον µεγαλύτερη απόδοση
Με αντλία PFC 117 l/min, το 5ML εκτελεί πολλαπλές εργασίες µε ένα πέρασµα. ∆ιαθέτει µέγιστη οπίσθια ανύψωση 4.942 kg, εµπρόσθια 2.900 kg και ωφέλιµο φορτίο 3.500 kg. Όλα αυτά, µε πλήρη συµβατότητα για µπροστινό φορτωτή από τις σειρές M και R.
Εργονοµία που αποδίδει
Το κιβώτιο Powr8™ µε 8 Powershift ταχύτητες και η ενιαία λεβιές µε Autoclutch εξασφαλίζουν ακρίβεια και ευκολία – ακόµα και για λιγότερο έµπειρους χειριστές. Οι µνήµες στροφών κινητήρα και η επιλογή creeper ενισχύουν την ευελιξία σε ειδικές εφαρµογές.
Σχεδιασµένο για τον χώρο κάτω από τα δέντρα
Η καµπίνα του 5ML έχει χαµηλό ύψος (µόλις 2.320 mm) και επίπεδο πάτωµα, ενώ διαθέτει φωτισµό LED, LCD οθόνη, ηλεκτρονικό χειριστήριο πολλαπλών λειτουργιών και φίλτρο κατηγορίας IV για προστασία του χειριστή. Τα µεταλλικά καλύµµατα αυξάνουν τη διάρκεια ζωής και την αξία του µηχανήµατος. Το 5ML είναι σαφώς σχεδιασµένο για να κάνει τη διαφορά κάθε µέρα, σε κάθε καλλιέργεια. Αν ένα τρακτέρ µπορεί να τα κάνει όλα και να τα κάνει καλά, αυτό είναι το John Deere 5ML. Από τις εντατικές δενδροκαλλιέργειες µέχρι τις απαιτητικές εφαρµογές σε γραµµικές φυτεύσεις και εκµεταλλεύσεις υψηλής πυκνότητας, το 5ML συνδυάζει τεχνολογία αιχµής, δύναµη και ευελιξία, ανεβάζοντας τα στάνταρ της κατηγορίας του.
Τα µηχανήµατα της John Deere διαθέτει στην ελληνική αγορά η Agrotech Μποζατζίδης-Μητσιολίδης (τηλ. 241 066 1995).
ΠΕΤΡΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕΒΕ
Landini REX4 Low Profile Cab: Χαµηλό Προφίλ, Κορυφαία απόδοση
∆ιαθέτοντας µοναδικά χαρακτηριστικά το Landini REX 4 Low Profile Cab, προσφέρει κορυφαία αξιοπιστία και οικονοµία, πρωταγωνιστώντας στην κατηγορία των δενδροκοµικών τρακτέρ. Η ποιο σηµαντική καινοτοµία αφορά την νέα εργοστασιακά τοποθετηµένη καµπίνα χαµηλού προφίλ, µε ανασχεδιασµό του καπό, εργονοµία ελέγχου και µια σειρά από νέες λειτουργίες και χαρακτηριστικά. Ο εµπρόσθιος άξονας, που παράγεται στο εργοστάσιο της Argo Tractors, διαθέτει στην βασική έκδοση 100% µπλοκέ διαφορικού µε ηλεκτρουδραυλική σύµπλεξη της τετρακίνησης. Επιπρόσθετα, εξασφαλίζει υψηλή απόδοση όταν χρησιµοποιείται εµπρόσθιο παρελκόµενο στις εκδόσεις µε εµπρόσθιο υδραυλικό και εµπρόσθιο ΡΤΟ. Το εµπρόσθιο υδραυλικό και το εµπρόσθιο ΡΤΟ τοποθετείται κατά παραγγελία πλήρως ενσωµατωµένο στο σασί. Η εκτεταµένη ταλάντωση του άξονα, σε συνδυασµό µε την γωνία στροφής 55°, καθιστά τα τρακτέρ της σειράς REX 4 εξαιρετικά εύκολα στην χρήση.
Η διαθεσιµότητα ενός ειδικά σχεδιασµένου σασί για εφαρµογές µεσαίας τοποθέτησης (παρελκόµενα που τοποθετούνται στην µέση) ενισχύει περαιτέρω την ευελιξία της σειράς REX 4. Χάρει στην κατάλληλη συντήρηση και την χρήση γνήσιων ποιοτικών λαδιών, κατέστη δυνατή η επέκταση των διαστηµάτων συντήρησης του κινητήρα, διπλασιάζοντας τις ώρες συντήρησης από 500 σε 1000, προσφέροντας σηµαντική µείωση του κόστους συντήρησης και των χρόνων διακοπής της λειτουργίας του µηχανήµατος. Ένα νέο πάνελ χειριστηρίων έχει αναπτυχθεί για την έκδοση πλατφόρµας για να κάνει την πρόσβαση στον συµπλέκτη και στον έλεγχο της ρεβέρσας ακόµα πιο εύκολη.
Κινητήρες νέας γενιάς Deutz Made In Germany
Η σειρά περιλαµβάνει τα µοντέλα REX 4-080, 4-090, 4-100, 4-110, 4-120 µε αποδόσεις ισχύος που κυµαίνονται από 75hp έως 112hp. Αυτό χάρει στους νέας γενιάς Made In Germany κινητήρες Deutz, µε 4 κυλίνδρους, 2,9 λίτρα και ηλεκτρονικό σύστηµα ψεκασµού Common Rail, Turbo Intercooler, που εγγυώνται ώθηση στην απόδοση όσον αφορά το απόθεµα ροπής, την αυξηµένη ισχύ και την χαµηλότερη κατανάλωση καυσίµου. Το σύστηµα µνήµης στροφών Engine Memo Switch, το οποίο αποθηκεύει και ανακαλεί γρήγορα τις κατάλληλες στροφές του κινητήρα ανάλογα µε την εργασία, προσφέρει επιτάχυνση της εργασίας και µεγιστοποίηση της οικονοµίας.
∆ύο επιλογές κιβωτίων ταχυτήτων
Οι επιλογές κιβωτίων κυµαίνονται από την έκδοση Speed Four που προσφέρει 16 ταχύτητες εµπρός + 16 όπισθεν µε µηχανική ρεβέρσα ή υδραυλική ρεβέρσα, την έκδοση µε Hi-Lo που προσφέρει 32 ταχύτητες εµπρός + 32 όπισθεν µε µηχανική ρεβέρσα ή υδραυλική ρεβέρσα, έως την έκδοση Robo-Shift που προσφέρει 48 ταχύτητες εµπρός και 16 όπισθεν µε ή ρεβέρσα και πλήρως ροµποτικό ΗΜL(3 Powershift). Το κιβώτιο αυτό ελέγχεται εύκολα µέσω ενός εργονοµικού και φιλικού προς τον χρήστη joystick που διαχειρίζεται όλες τις λειτουργίες κατά την διάρκεια των εργασιών.
Υδραυλικό κύκλωµα
Η ευελιξία των µοντέλων REX 4 διασφαλίζεται από το υδραυλικό κύκλωµα ανοιχτού κέντρου, εξοπλισµένο µε αντλία τιµονιού που προσφέρει 30l/min για γρήγορους ελιγµούς (ακόµη και κατά την διάρκεια εργασιών επεξεργασίας εδάφους), καθώς και αντλία για τα χειριστήρια και το ανυψωτικό σύστηµα 3 σηµείων που προσφέρει παροχή 58l/min. Κατά παραγγελία διατίθεται τρίδυµη αντλία συνδεδεµένη µε την αντλία των χειριστηρίων και του ανυψωτικού µε την οποία καθίσταται δυνατή η παροχή 55l/min στις µόλις 1,500 rpm στροφές κινητήρα. Συνολικά 4 διπλές παροχές πίσω και 3 διπλές παροχές στην µέση µπορούν τα προστεθούν στον βασικό εξοπλισµό κατόπιν παραγγελίας, καθώς επίσης και οι παροχές αυτές µπορούν να είναι ηλεκτρικού ελέγχου. Βασική έκδοση µε 3 διπλές παροχές πίσω.
Τα µοντέλα GE, GB, F και GT µπορούν να εφοδιαστούν µε σύστηµα ανάρτησης 3 σηµείων µε ηλεκτρονικό έλεγχο και προσφέρουν µέγιστη ανυψωτική ικανότητα 2.700kg η οποία µπορεί να αυξηθεί στην έκδοση GT κατόπιν παραγγελίας σε 3.200kg, καθιστώντας τα τα καλύτερα στην κατηγορία των δενδροκοµικών.
Επιχειρηµατική Μονάδα Αγροτικών Μηχανηµάτων Τοµέας Αυτοκινούµενων Μηχανηµάτων ΠΕΤΡΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε. (τηλ. 2103499326)
ELXIS ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
Νέα στενά τρακτέρ της Kubota µε ισχύ από 74 έως 115 ίππους
Με «κλασικά» όπλα τους σύγχρονους και ισχυρούς κινητήρες, την άνεση λειτουργίας και τις ενδιαφέρουσες δυνατότητες ευελιξίας ,η Kubota ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των αµπελουργών και δενδροκαλλιεργητών µε τη νέα εξελιγµένη σειρά M5002N Narrow.
Η σειρά Μ5002Ν αποτελείται από 8 µοντέλα από 74 έως 115 ίππους, σε εκδόσεις µε ή χωρίς καµπίνα. Τα µοντέλα της σειράς M5002N, είναι εξοπλισµένα µε τον δυναµικό τετρακύλινδρο turbo intercooler, 3.8 λίτρων κινητήρα της Kubota κατηγορίας ρύπων STAGE V. O κινητήρας V3800 CR-TIE5, µε τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, χρησιµοποιεί τεχνολογίες ανακύκλωσης καυσαερίων EGR και φίλτρο σωµατιδίων (DPF). Τα µοντέλα από 87 ίππους και άνω τα οποία ξεχωρίζουν και από τον νέο σχεδιασµό τους, χρησιµοποιείται και AdBlue για περαιτέρω µείωση των οξειδίων του αζώτου (ΝΟx). Το πλούσιο κιβώτιο έξι ταχυτήτων µε τρία εύρη και σύστηµα Hi-Lo προσφέρει συνολικά 36/36 ταχύτητες µπρος/πίσω. Η ηλεκτροϋδραυλική ρεβέρσα στην κολόνα τιµονιού κάνει την αλλαγή κατεύθυνσης παιχνίδι. Με τη λειτουργία Overdrive, το κιβώτιο µπορεί να δώσει ώθηση 40 χλµ./ώρα στο τρακτέρ µε µειωµένες τις στροφές του κινητήρα. Παράλληλα, δύο ενσωµατωµένες µνήµες στροφών κινητήρα σε συνδυασµό µε τον σταθεροποιητή στροφών, µπορούν να διευκολύνουν τις επαναλαµβανόµενες λειτουργίες στο χωράφι.
Ευκινησία σε νέα υψηλότερα επίπεδα
Η ευελιξία της σειράς M5002 Narrow, προέρχεται από το µοναδικό σύστηµα ταχείας διεύθυνσης Bi-Speed, το οποίο ενεργοποιείται όταν η γωνία διεύθυνσης υπερβαίνει τις 35 µοίρες αυξάνοντας αυτόµατα την ταχύτητα των µπροστινών τροχών, µε αποτέλεσµα µια πολύ µικρή ακτίνα στροφής, ακόµα και σε συνθήκες όπου υπάρχει υψηλό φορτίο. Νέα προσθήκη στην σειρά Narrοw της Kubota αποτελεί η προαιρετική ανάρτηση του µπροστινού άξονα, η οποία µπορεί να ρυθµιστεί µε διαφορετικούς τρόπους για να προσαρµόζεται στις προτιµήσεις και ανάγκες του αγρότη. Οι ρυθµίσεις γίνονται εύκολα µε δύο διακόπτες. Ο ένας επιτρέπει την επιλογή µεταξύ (Off/On/Αυτόµατο) τρόπο λειτουργείας και ο δεύτερος διακόπτης δίνει τρία επίπεδα λειτουργείας. Η καµπίνα, είναι σχεδιασµένη για να διευκολύνει την πρόσβαση, µε το δάπεδο να είναι επίπεδο. Παράλληλα, προσφέρεται ένας µεγάλος εσωτερικός χώρος, µε βελτιωµένη ηχοµόνωση καθώς και πανοραµική ορατότητα χάρη στα στρογγυλεµένα παράθυρα.
Kubota L2
Η Kubota κυκλοφόρησε την ολοκαίνουργια σειρά µικρών τρακτέρ L2 από 37 έως 62 ίππους. Στην καρδιά τους βρίσκονται οι τετρακύλινδροι κινητήρες Kubota (από 45 έως 62 ίππων) προδιαγραφών Stage V, 2.434 κυβικών.
Ο εξωτερικός και εσωτερικός σχεδιασµός της σειράς έχει ανανεωθεί πλήρως, προσφέροντας στον χειριστή την αίσθηση και εργονοµία µεγαλύτερων σειρών, γεγονός που τα καθιστά ιδανικά για απαιτητικούς επαγγελµατίες.
Η σειρά L2 αποτελείται από έξι µοντέλα: Τρία µε αψίδα προστασίας (37, 45 και 52 ίππων) και τρία µε καµπίνα πολυτελείας (47, 54 και 62 ίππων). Τα µοντέλα µε αψίδα προστασίας είναι εξοπλισµένα µε κιβώτιο 16X16 ταχυτήτων µε υπεραργό (200µ/ώρα), πλήρως συγχρόνιζέ. Τα µοντέλα µε καµπίνα διαθέτουν υδροστατικό κιβώτιο τριών σειρών HST µε σύστηµα Hi-Lo. Η αντλία υδραυλικού παρέχει 37 λίτρα/λεπτό και ικανότητα ανύψωσης στα πίσω άκρα 1750 κ., επιτρέποντας τη λειτουργία ευρύ φάσµατος παρελκοµένων. Στον στάνταρτ εξοπλισµό οι ελκυστήρες διαθέτουν δυο βαλβίδες διπλής ενέργειας. Οι εκδόσεις µε καµπίνα διαθέτουν επίσης δύο εµπρόσθιες διπλές βαλβίδες οι οποίες χειρίζονται µε ένα λεβιέ (Joystick) µε κουµπί. Το σύστηµα διεύθυνσης διαθέτει ανεξάρτητο υδραυλικό κύκλωµα.
Χαρακτηριστικό όπως σε όλους τους ελκυστήρες Kubota είναι η εξαιρετική ευελιξία και µικρός κύκλος στροφής (2,7-3,2µ.) που επιτυγχάνεται µε το κλειστό σύστηµα µετάδοσης στον εµπρόσθιο άξονα µε κορώνα-πηνίο.
Η καµπίνα προσφέρει πρωτοφανείς ανέσεις σε αυτήν την κατηγορία, µε αυτόµατο aircondition, αεροκάθισµα, αναδιπλούµενο σκίαστρο, δύο θήρες USB και σύγχρονο ηχοσύστηµα. Ο χειριστής έχει εξαιρετική ορατότητα περιµετρικά από τον ελκυστήρα ενώ η µεγάλη εργονοµία κάνει την εργασία ξεκούραστη.
Η εργασία την νύχτα γίνεται µε άνεση καθώς τα LED φώτα στην κορυφή της καµπίνας κάνουν την νύχτα µέρα. Η µεγάλη επιλογή µεταξύ διαφορετικών διαστάσεων ελαστικών επιτρέπει την προσαρµογή της νέας L2 σειράς σε µεγάλο εύρος καλλιεργειών.
ELXIS ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ (τηλ. 2103499333)
Γ. ΧΙΓΚΑΣ ΑΒΕΕ
CLAAS ELIOS & NEXOS: Εξειδικευµένα τρακτέρ για τη σύγχρονη δενδροκοµία και αµπελουργία
Τα µικροµεσαία τρακτέρ της CLAAS, ELIOS και NEXOS, έχουν στόχο τις µικρές και µεσαίες εκµεταλλεύσεις. Σχεδιασµένα για να προσφέρουν πλήθος διαφορετικών τεχνικών χαρακτηριστικών όσον αφορά τις επιδόσεις, τη µετάδοση την άνεση και το ωφέλιµο φορτίο, ανταποκρίνονται άψογα στις διαφορετικές προδιαγραφές των πελατών και τα πεδία εφαρµογής τους.
CLAAS ELIOS: Ισχυρό, Compact, Ευέλικτο -Το µικρό τρακτέρ µε την µεγάλη καρδιά
Η σειρά CLAAS ELIOS είναι η απάντηση στις σύγχρονες ανάγκες µικρών και µεσαίων αγροτικών εκµεταλλεύσεων. Ευέλικτα, συµπαγή και εύκολα στη χρήση, τα µοντέλα ELIOS ξεχωρίζουν τόσο για τις διαστάσεις τους όσο και για τη δυνατότητα διαµόρφωσης ανάλογα µε τις απαιτήσεις κάθε επαγγελµατία. Με εκδόσεις χωρίς καµπίνα (platform) και εκδόσεις µε καµπίνα ο χρήστης µπορεί να επιλέξει σε εκδόσεις µε µηχανική ή ηλεκτρονική ρεβέρσα.
Με µήκος που ξεκινά κάτω από τα τέσσερα µέτρα και χαµηλό ύψος, τα τρακτέρ της σειράς βρίσκουν τη θέση τους σε δενδροκαλλιέργειες και αµπελώνες. Οι δυνατότητες επιλογής διαµόρφωσης της καµπίνας ή της πλατφόρµας επιτρέπουν στον χρήστη να επιλέξει ακριβώς το επίπεδο άνεσης και προστασίας που χρειάζεται.
Στην καρδιά της σειράς χτυπούν τετρακύλινδροι κινητήρες FPT µε δύο βασικές εκδόσεις κυβισµού: 3,4 λίτρα και 3,6 λίτρα. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 24×24 µε επιλογές µηχανικής ή ηλεκτρονικής ρεβέρσας µε Twinshift που διευκολύνει τις συχνές αλλαγές πορείας.
Στον τοµέα των υδραυλικών, η σειρά ELIOS εξοπλίζεται µε 2 ή 3 αντλίες παροχής έως και 87 λίτρα/λεπτό, ενώ οι εξωτερικές βαλβίδες (µέχρι και τέσσερις) καλύπτουν και τις πιο απαιτητικές εφαρµογές. Η ανυψωτική ικανότητα έως 3,2 τόνους δίνει τη δυνατότητα χειρισµού ακόµα και σε πιο βαριά παρελκόµενα.
NEXOS: η εξειδικευµένη πρόταση της CLAAS σε δενδροκοµικές και αµπελουργικές καλλιέργειες.
Πιο δυνατό, πιο αποδοτικό και πιο ευέλικτο από ποτέ το NEXOS προσφέρεται σε µια µεγάλη γκάµα εκδόσεων και µε µεγάλη ποικιλία εξοπλισµού ώστε να καλύψει ακόµα και τον πιο απαιτητικό επαγγελµατία κερδίζοντας κάθε πρόκληση µε εξαιρετική άνεση.
Κάτω από το καπώ υπάρχει ένας υπερτροφοδοτούµενους 4κύλινδρος κινητήρας FPT, χωρητικότητας 3.4λίτρων (για την έκδοση LD) και 3.6λίτρων (εκδόσεις 220 έως 260) ο οποίος χαρακτηρίζεται από τη τελευταία λέξη της τεχνολογίας στην εξοικονόµηση καυσίµου και στη διαχείριση των καυσαερίων που εξασφαλίζει υψηλή απόδοση και ροπή σε µεγάλο εύρος στροφών. Με εύκολη πρόσβαση στα µηχανικά µέρη (φίλτρα κλπ) προσφέρει εύκολη καθηµερινή συντήρηση ενώ το κόστος συντήρησης είναι αρκετά χαµηλό (service κάθε 600 ώρες).
∆ιατίθεται σε µηχανικά κιβώτια 24Χ24 (έκδοση 210LD) και 30Χ30 (έκδοση COMFORT) αντίστοιχα καθώς και µε δυνατότητα επιλογής ηλεκτρο-υδραυλικού κιβωτίου µε ρεβέρσα REVERSHIFT και TWINSHIFT (αργό-γρήγορο) χωρίς το πάτηµα του συµπλέκτη.
Το NEXOS συνδυάζει µεγάλο µεταξόνιο µε άριστη κατανοµή βάρους (50-50 στον µπροστινό και πίσω άξονα) και συµπαγές συνολικό µήκος. Η χαµηλότερη τοποθέτηση του κινητήρα κατά -10cm εξασφαλίζει σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες των εδαφών Πρόσθετα το µικρό συνολικό µήκος του το κάνει εξαιρετικά ευέλικτο χαρίζοντας καλύτερη οπτική αλλά και καλύτερο έλεγχο των παρελκόµενων. ∆ιατίθεται µε έως 3 αντλίες (87 l/min) για να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία των διαφόρων εξαρτηµάτων και παρελκοµένων για τις πιο απαιτητικές εφαρµογές
Η εταιρία ΧΙΓΚΑΣ ΑΒΕΕ (τηλ. 231 078 0866) είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος της CLAAS στην Ελλάδα και διαθέτει όλες τις εκδόσεις και µοντέλα ELIOS & NEXOS ετοιμοπαράδοτα ,µε ευνοϊκούς όρους αποπληρωµής, έως και 7 έτη.
Ολόκληρο το αφιέρωμα της Agrenda στα μικρά τρακτέρ μπορείτε να δείτε εδώ
Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ’ ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.